zondag, februari 01, 2009

John Mayer in Sesamstraat

John Mayer keerde even terug naar zijn kindertijd. De zanger is binnenkort te zien in de Amerikaanse versie van Sesamstraat.

Mayer werkte mee aan een speciale uitzending 'Coming home: military families cope with change'. In de aflevering komen Amerikaanse soldaten die gewond terugkeerden uit Irak aan het woord. Ook Queen Latifah werkte mee aan de special.

De zanger - en vriend van actrice Jennifer Aniston - was dolenthousiast toen hij gevraagd werd voor het gastoptreden. 'Van alle hoogtepunten uit mijn carrière, kan ik niets sentimentelers bedenken dan te wandelen door Sesamstraat', schrijft hij op zijn blog.

'Ik kijk altijd vol verwondering naar Elmo en zijn vrienden. Als je in die grote, mooie ogen kijkt, ben je verloren. Ik voelde me weer vijf jaar oud.'

De show wordt op 1 april uitgezonden op PBS.

Bron: De Standaard

Labels: